Перше відео на YouTube завантажив один із засновників відеохостингу Джавед Карім ще 23 квітня 2005 року. 19-секундний ролик під назвою «Me at the zoo» (Я в зоопарку) ознаменував початок нової епохи в інтернеті, адже поширювати відео в мережі до появи YouTube ще не було настільки просто.
Сьогодні ж YouTube, згідно з даними SimilarWeb, є другим найвідвідуванішим сайтом у світі. Знадобиться понад 17 тис. років безперервного перегляду, щоб передивитися всі відео, розміщені на відеохостингу. Але навіть у теорії це неможливо, адже щохвилини на YouTube завантажується близько 500 годин нових відео.
Finance.ua також має власний Youtube-канал, на якому з 8 лютого 2019 року розповідаємо про валюти, особисті фінанси, депозити, кредитні картки, мікрокредити та багато іншого. На нашому каналі ви завжди зможете побачити інтерв’ю з фінансовими експертами, банкірами, представниками влади.
За час роботи каналу вийшло вже понад 350 відео, які зібрали 2,4 млн переглядів. Канал налічує понад 27 тис. підписників. Долучайтеся, з нами цікаво!
Один з факторів неймовірної популярності YouTube – можливість заробляти на своїх відео. Дехто сприймає такі доходи, як приємний бонус. Але є й ті, для кого YouTube став повноцінною роботою.
«Сила ютубу – безальтернативність. Це найпотужніша платформа для розміщення відео. У платформи конкурентів в принципі немає, але через велику кількість кріейторів конкуренція точиться між ними. Плюс статистика: ми, звісно, не можемо людину побачити, але вона набагато точніша ніж на ТБ»
У травні 2023 року загальна кількість активних користувачів YouTube перевищувала 2,1 млрд людей.
«Для мене особисто YouTube – це потужна мотивація не зійти зі шляху у побудові капіталу. Публічність мого шляху штовхає мене вперед. Уся моя аудиторія є одночасно і глядачем, і суддею. Якщо я зійду з дистанції, то виходить, що я публічно порушу своє слово. Також це доступ до цікавих людей. Зараз я більше спілкуюся з однодумцями, які також на шляху побудови капіталу»
інвестиційний радник, адвокат і партнер юридичної компанії KFN Мирослав Король,
який веде канал
Скільки заробляють популярні блогери у світі
Щоб почати заробляти гроші безпосередньо від YouTube, автори повинні мати принаймні 1 тис. підписників і 4 тис. годин перегляду за минулий рік.
За таких умов вони можуть подати заявку на участь у Партнерській програмі YouTube, яка дозволяє творцям почати монетизувати свої канали за допомогою реклами та підписок.
У середньому дохід на YouTube коливається від 1,61 дол. до 29,30 дол. за 1 тис. переглядів.
Найдорожчою за переглядами є Норвегія – 15 дол. за тисячу
оригінальних переглядів.
Друге місце посідають Австралія та Швейцарія – 11-12 дол.
Потім ідуть США, де за 1 тис. переглядів можна отримати 10-11 доларів.
Німеччина відстає від лідерів з показником 7-8 дол.
Скільки грошей користувачі YouTube заробляють на місяць на платформі, залежить від кількості переглядів, розташування аудиторії та категорії контенту.
Популярні блогери заробили мільйони на платформі. Подивимося на найбільш високооплачуваних з них.
Блогер/канал
Справжнє ім’я
Кількість підписників
Капітал*
1
PewDiePie
Фелікс Чельберг
111 млн
64 млн дол.**
2
Mr. Beast
Джиммі Дональдсон
151 млн
54 млн дол.
3
Jake Paul
Джейк Пол
20,3 млн
45 млн дол.
4
Markiplier
Марк Фішбах
34,7 млн
5
Rhett & Link
Ретт Джеймс Маклафлін і Чарльз Лінкольн Ніл III
5 млн
30 млн дол.
*дані Forbes, Influencer Marketing Hub
**У 2019 році він заявив, що заробляє близько 3,4 тис. дол. на годину за 40-годинний робочий тиждень (близько 560 тис. дол. на місяць)
Однак дохід на YouTube нестабільний. Business Insider як приклад наводить ютуберку Sarah Lavender, яка має 100 тис. підписників. У різні місяці вона заробляє від 1 тис. дол. до понад 6 тис. дол.
У декотрих нішах на YouTube заробляти гроші набагато легше. Найуспішнішою, як пише Influencer Marketing Hub, є ігри. PewDiePie, до речі, найпопулярніший летсплеєр (це жанр відеороликів, в яких гравці публікують і коментують свій ігровий процес. – ред.).
«YouTube – це чистий ринок. Ринок глядачів. Ти можеш розуміти, що подобається глядачам, який формат їм подобається, і міксувати між тим, що хочеш подати, і тим, що хочуть дивитися люди. І цей ринок, якщо ти все правильно робиш, тебе сам підіймає. YouTube вигідно, щоб якісний контент був на його платформі. Чим більше людей цікавиться твоїм контентом, тим краще тебе просуває YouTube»
засновник просвітницької ініціативи «Останній капіталіст» Валентин Краснопьоров
Інші успішні ніші для розвитку свого YouTube-каналу:
-
смішні та випадкові відео
-
музичні відео
-
ASMR
-
освітній контент
-
лайфхаки
-
військова тематика
-
особисті фінанси
-
стиль життя
-
мода та примірка
-
відгуки про програмне забезпечення
-
заробляння грошей онлайн
-
техніка, автомобілі та ґаджети
-
уроки макіяжу
-
фітнес і бодибілдинг
-
покращення будинку
-
кулінарія
«На жаль, через ту катастрофу, яку ми всі переживаємо в Україні, думаю, що військова тематика буде ще довгий потрібною. Через це політичні шоу та контент також буде в тренді. Мені важко зараз виокремити щось «цивільне», що може «вистрілити», оскільки загальний новинний фон цьому не сприяє. Все залежить від конкретного митця/блогера/автора. Успіх будь-якого новоствореного YouTube-каналу залежатиме від його творця»
інвестиційний радник, адвокат і партнер юридичної компанії KFN Мирослав Король,
який веде канал
«Часто теми, які ти хочеш підняти та вважаються максимально актуальними для суспільства, можуть не зайти. А опосередковані теми можуть «залетіти» дуже сильно – на пів мільйона переглядів і більше. Це реальність, з якою ми зіштовхуємося»
засновник просвітницької ініціативи «Останній капіталіст» Валентин Краснопьоров
Наразі YouTube-канал з найбільшою кількістю підписників – індійська музична мережа T-Series, яка має 243 млн підписок. Це якби все населення України підписалося на канал понад вісім разів.
Скільки заробляють блогери в Україні
Відкрито про свої доходи на YouTube мало хто говорить.
Ведучий Олексій Дурнєв в інтерв’ю Главкому розповідав, що в Україні блогер-мільйонник до повномасштабної війни заробляв від 10 до 40 тис. дол. на місяць, залежно від тематики.
Після 24 лютого 2022 року доходи впали. За його словами, на це є дві причини:
росіяни скаржаться на контент, через що бот YouTube позбавляє відео реклами, а з нею – і заробітку
cкоротилася кількість рекламних інтеграцій, хоча наразі цей ринок оговтується
«Бабай про Ютуб» розповідає, що в Україні в середньому з тисячі переглядів можна заробити близько 0,7 дол. Якщо канал дитячий – 0,3 дол. Для серйозних, наприклад, бізнесових каналів цінник може добігати до 2 дол.
Але, нагадує автор, потрібно розуміти, що YouTube платить не за перегляди, а за покази реклами в тих чи інших відео. Чим відео довше, тим більше реклами в нього можна помістити.
«За пів року існування каналу ми почали виходити в нуль, після – заробляти. Минулого року через повномасштабне вторгнення я втратив роботу, тож тепер працюю виключно на YouTube. І так, щоб були якісь цифри – мінімум 2 тис. дол. виходило. Найвідчутніший успіх – це коли твоє хобі стає роботою і тебе годує»
«Якщо більшість речей робити самостійно, тобто сам пишеш сценарій, знімаєш і монтуєш, а не хтось тобі робить на аутсорсі, то через півтора-два роки умовно можна вийти на дохід у декілька тисяч доларів»
засновник просвітницької ініціативи «Останній капіталіст» Валентин Краснопьоров
Як заробляти на своїх відео
«Раніше, ми в Україні дивилися в записі, наприклад, шоу Опри Вінфрі та/або Top Gear. Це був світ для «обраних», оскільки складно було б кожному охочому потрапити на ТБ. Але YouTube все змінив – будь-хто може ввімкнути камеру, зареєструвати обліковий запис і створити свій Top Gear»
інвестиційний радник, адвокат і партнер юридичної компанії KFN Мирослав Король,
який веде канал
Є кілька шляхів, щоб заробляти на своїх відео, від комбінації яких і залежатиме кінцевий заробіток:
Офіційна контекстна реклама Google AdSense. Саме про неї ідеться, коли мова заходить про монетизацію відео на YouTubeоригінальних переглядів.
Спонсорство, суперчати та суперстікери. Цей інструмент більше підходить для стрімерів – тих, хто веде прямі трансляції
Партнерство з брендами. Тобто компанії купують рекламу на каналі. Навряд чи новачки можуть розраховувати на цей напрямок
YouTube Shorts – з 2022 року українці також можуть заробляти на коротких відео
Партнерські програми
Продаж своїх товарів і послуг
Розглянемо кожний з них детальніше.
1. Офіційна контекстна реклама Google AdSense
Принцип роботи надзвичайно простий – у відео користувача з’являтиметься реклама. Вона добирається автоматично, щоб відповідати тематиці каналу й аудиторії.
Але є нюанс, YouTube платить за так звані «комерційні перегляди» – це коли виконується ціль рекламодавця. Наприклад, такою ціллю може бути перегляд реклами певну кількість секунд або перехід за посиланням. Чим більше комерційних переглядів, тим вищим буде заробіток автора відео.
Можна вибрати формат оголошень і коли вони показуватимуться – на початку, у середині чи після відео. Форматів усього три:
-
відеореклама, яку можна пропустити;
-
відеореклама, яку не можна пропустити;
-
оголошення-заставки.
Джерело: офіційна довідка YouTube
Щоб під'єднати монетизацію YouTube, потрібно зайти у відповідний розділ у творчій студії каналу, який має відповідати таким вимогам:
-
мати мінімум 1 тис. підписників і 4 тис. дійсних годин перегляду загальнодоступних відео за останні 12 місяців;
-
мати 1 тис. підписників і 10 млн дійсних переглядів відео YouTube Shorts за останні 90 днів.
Що цікаво, години перегляду коротких відео в стрічці Shorts не враховуються в 4 тис. годин перегляду загальнодоступних відео.
«За допомогою цих вимог наші спеціалісти можуть сповна оцінити ваш канал на відповідність правилам. Після подачі заявки ми перевіряємо ваш канал за стандартною процедурою, щоб переконатися, що він відповідає нашим правилам. Якщо ви пройдете перевірку, ваш канал буде схвалено для участі в партнерській програмі YouTube. Зверніть увагу: ми постійно перевіряємо канали партнерів на відповідність правилам програми»
YouTube
YouTube дуже жорстко бореться з порушниками – тими, хто купує накрутку, лайки, коментарі. За це канал можуть видалити та заблокувати обліковий запис AdSense.
Ось, як подати заявку на участь у партнерській програмі з комп’ютера:
-
Увійдіть на YouTube.
-
Угорі праворуч натисніть зображення профілю і потім – «YouTube Студія».
-
У меню ліворуч натисніть «Заробіток».
-
Щоб почати, натисніть «Застосувати».
-
Натисніть «Почати», щоб ознайомитися з Основними умовами та прийняти їх.
-
Натисніть «Почати», щоб створити новий обліковий запис AdSense або зв’язати наявний активний.
-
Статус «Виконується» під час кроку «Пройдіть перевірку» означає, що перевірка триває.
YouTube підготував відеоінструкцію, як створити обліковий запис AdSense і прив’язати його до свого каналу:
До речі, коли користувачі YouTube Premium переглядають ваш контент, ви отримуєте частку плати за підписку, адже реклама для підписників не показується.
Згідно з офіційними даними Google, 70% глядачів роблять покупку після того, як побачили бренд на YouTube.
2. Спонсорство, суперчати та суперстікери
Спонсорство на YouTube за своєю суттю дуже подібне до Patreon або Buy Me a Coffee – за щомісячний платіж підписники отримують відео та додаткові бонуси. Це може бути доступ до закритого контенту, спілкування з автором тощо. YouTube утримує зі спонсорства 30% комісії.
«По рекламі наш канал отримує десь 100-150 дол. на місяць за умови, що у нас понад 200 тис. переглядів. У нас українська аудиторія і, мабуть, вона важко монетизується по рекламі. Легше з Patreon – багато каналів більшу частину коштів отримують саме там. У нас зараз близько 50 підписників на Patreon, але поки немає широкомасштабної стратегії, як з ними працювати та який контент ми б хотіли робити закритим, тільки для підписників. Поки весь контент відкритий, а патрони підтримують нашу роботу. Це насамперед моральне задоволення для них, а також вони отримують знижки, раз на квартал ми проводимо з ними закриту зустріч»
Як альтернативу можна використовувати донати – знайомий уже кожному українцю формат. В описі до відео потрібно залишити номер картки або посилання на банку, куди можна переказати гроші.
Також існують спеціальні сервіси для збору донатів. Ось кілька українських варіантів:
Diaka
Donatello
Donatua
Варіант з донатами гарний тим, що існує без зв’язки з YouTube та доступний усім авторам.
Суперчат і суперстікери – ці функції дозволяють глядачам залишати платні коментарі зокрема з анімованими зображеннями під час трансляцій або прем’єр відео. Платні повідомлення виділяються кольором та закріплюються в чаті.
В Україні, на жаль, суперчат і суперстікери недоступні. Але українці за кордоном цілком можуть на них розраховувати. Повний перелік країн, де функція доступна – за посиланням.
3. Партнерство з брендами
Автор домовляється з тим чи іншим брендом про рекламу його товарів чи послуг та інтегрує рекламу у свої відео.
Рекламний відеоконтент на вітчизняному ринку інфлюенс-маркетингу однозначно лідирує за вартістю – він дорожчий за інші формати, адже витрати на знімання, монтаж і просування для блогера вищі. Вартість реклами у YouTube-блогерів стартує від 10 тис. грн.
Способів інтеграції реклами у відео є кілька:
Продакт-плейсмент (з англ. product placement, дослівно: «розміщення продукції» або «прихована реклама». – Ред). Автор рекламує продукцію, але не називає бренд. Наприклад, п’є напій і ставить пляшку етикеткою до камери або використовує пристрій, на якому чітко видно назву виробника тощо.
До речі, у 2012 році Coca-Cola вирішила розірвати багатомільйонний контракт з Роналдінью через його пресконференцію. На столі у Роналдінью стояли банки Pepsi – конкурента Coca-Cola, що їй і не сподобалося. Попри те, що це сталося не з волі футболіста, компанія вирішила, що цього достатньо для розірвання контракту.
Рекламна вставка. Це таке собі відео у відео, в якому зазначається інформація про партнера. Вставка може бути не пов’язаною з темою ролика та необов’язково виготовлена самим автором. Але майте на увазі, що це не має бути щось на кшталт телевізійної перерви на рекламу, адже правила YouTube забороняють додавати в контент відеорекламу, створену й надану рекламодавцями, а також інші рекламні вставки. Тому до таких вставок треба підходити творчо.
Огляд. Замовник надсилає автору свій продукт, а той оглядає його на відео та розповідає про свої враження. Найчастіше огляди роблять на технічні новинки – смартфони, ноутбуки тощо та косметику.
Важливий момент – позначати, що відео містить рекламу. Для цього під час завантаження ролика на YouTube необхідно поставити галочку навпроти налаштування «Відео містить платну рекламу».
Нативна інтеграція. Щось середнє між рекламною вставкою і продакт-плейсментом. Автор згадує бренд, максимально органічно інтегруючи його у відео, і реклама зацікавлює глядача не менше, ніж сам контент.
Між іншим, заробляти можна не тільки на відео – на Finance.ua працює програма бонусу до депозиту, з якою ви отримаєте більший відсоток по вкладу. Усі деталі – за посиланням. Це був наочний приклад нативної інтеграції.
А нещодавно ми також розповідали, як та скільки ви можете заробити й в інстаграмі.
4. Партнерські програми
Коли автор у відео рекламує продукт чи сервіс і радить його придбати за конкретним посиланням, то найімовірніше він користується партнерською програмою цього бренду. Це ще називається афілійований маркетинг (affiliate marketing).
Такий підхід використовують декотрі українські банки. Будь-хто з клієнтів може скинути посилання своїм друзям чи родичам, і коли ті відкриють картку за цим посиланням, кожна зі сторін отримує бонус (зазвичай 50 грн).
З партнерськими програмами автори заробляють на комісії з кожної покупки. Розмір комісії ж залежить від умов програми. За рекламну інтеграцію бренд окремо не платить.
Експерти радять не зловживати такими посиланнями, адже чим їх більше, тим більше відео піде під рекламу. Оптимальною кількістю вважається до трьох постійних партнерів.
5. YouTube Shorts
З 2022 року українські автори отримали можливість заробляти на коротких відео. Для цього потрібно прийняти умови Модуля монетизації коротких відео.
Заробіток на YouTube Shorts може становити від 100 дол. до 10 тис. дол. Сума залежить від багатьох факторів: країни проживання глядачів, кількості переглядів тощо.
Щомісяця дохід від показу оголошень між короткими відео в стрічці Shorts об’єднується та використовується для винагороди авторів і покриттю витрати на ліцензування музики.
З доходу від оголошень у стрічці Shorts формується Сукупний дохід від реклами.
Якщо автор, який монетизує свій контент, завантажує коротке відео без музики, увесь дохід від його переглядів іде в Сукупний дохід.
Якщо автор завантажує коротке відео з музикою, дохід від переглядів розподілять між Сукупним доходом та музичними партнерами на основі кількості використаних композицій.
Сукупний дохід від реклами розподіляється між авторами на основі частки переглядів коротких відео в кожній країні. Наприклад, якщо автор отримує 5% від усіх переглядів коротких відео, що монетизуються, на нього припадатиме 5% від Сукупного доходу від реклами.
Зрештою автори отримуватимуть 45% від виділеного їм доходу, незалежно від того, чи використовується в їхньому контенті музика.
Ось який приклад розрахунку наводять в компанії:
1
У країні А зареєстровано 100 млн переглядів відео YouTube Shorts, і всі перегляди отримали автори, які монетизують свій контент.
2
Реклама між короткими відео в стрічці Shorts принесла дохід у 100 тис. дол.
3
У 20% коротких відео використана одна композиція, тому Сукупний дохід від реклами становить 90 тис. дол., а 10 тис. дол. ідуть на ліцензування музики.
4
Ваше коротке відео переглянули 1 млн разів, тож на вас припадає 1% від Сукупного доходу від реклами, тобто 900 дол. Розмір вашої частки від Сукупного доходу від реклами не залежить від того, чи додавали ви у своє коротке відео музику.
5
Потім ваш виділений дохід множиться на частку доходу – 45%, і в такий спосіб за перегляди коротких відео в країні, а ви отримуєте 405 дол.
«Загалом ми випускаємо одне відео до 15 хвилин в понеділок увечері й одне довге, до години, відео в суботу. Цього року я активно почав використовувати YouTube Shorts. Для мене це або новинний формат, або якась подія, щось важливе, що можна дуже швидко розповісти: одна думка – одна теза. По «шортсах» канал має гарні показники, популярний ролик органічно може дивитися 4-7 тис. людей»
6. Продаж своїх товарів і послуг
Цим методом активно користуються маркетологи, юристи, рієлтори, виробники косметики й одягу, а також автори, що випускають власний мерч.
Наприклад, канал «Історія без міфів» випускає футболки (650 грн) та худі (1250 грн), а замовлення приймає через Instagram і Telegram.
Футболки та худі також є і в «Останнього капіталіста».
Олексій Дурнєв узагалі має свій онлайн-магазин Durnevshop, де можна придбати одяг за мотивами його шоу (футболки – 650-900 грн, шкарпетки – 100-150 грн, білизна від 300 грн, стікери – 300 грн, чохол на iPhone – 450 грн).
Мерч – це не тільки додатковий дохід, а й непогана реклама. З фірмовою продукцією, кожен клієнт стає амбасадором блогера, залучаючи нових підписників, і підвищує впізнаваність автора.
Стартовий набір відеоблогера
Функція відеозапису сьогодні є в будь-якому смартфоні. Тому створити свій канал і почати викладати там відео можна буквально зараз.
Утім, на YouTube жорстка конкуренція між авторами, якість зображення та звуку грає не останню роль у боротьбі за підписника.
Тим, хто навсправжки задумується перетворити YouTube на постійне джерело доходу, для початку доведеться вкластися.
1. Світло
Освітлення – найважливіший елемент при створенні картинки. Навіть при зніманні на смартфон з правильним світлом зображення буде набагато приємнішим, адже саме світло малює все те, що ми бачимо на відео.
Класична світлова схема така:
-
заповнювальне світло – базове світло, яке заповнює кадр і дозволяє бачити об’єкт знімання. Зазвичай це софтбокс, який розташований збоку й трохи вище за об’єкт. Вартість софтбоксів стартує від 600 грн і доходить до 6 тис. грн залежно від виробника та характеристик;
-
контрове світло – необхідне, щоб відокремити об’єкт знімання від фону, підсвітивши його контур. Найрозповсюдженішим джерелом такого світла є світильники німецького бренду Dedolight, але із задачею цілком впорається звичайна LED-лампа, вартість яких стартує від 300 грн;
-
малювальне світло – світло, яке створює об’єм. Тут можуть підійти найрізноманітніші світлові прилади.
До бюджетного професійного освітлення відносяться кільцеві LED-лампи. Ціни на них дуже сильно коливаються, але в середньому більш-менш пристойний світильник можна придбати за 1 тис. грн.
2. Звук
Це другий важливий елемент якісних відео. Навіть будь-який найдешевший мікрофон даватиме набагато кращий звук, ніж вбудований в камеру чи смартфон.
Бюджетний, але оптимальний варіант – петличка китайського виробника Boya, яка коштує в межах 500 грн.
Для порівняння можна взяти, петличку німецької компанії Sennheiser. Згідно з цінами, вказаними на офіційному сайті, такий мікрофон коштує 5 тис. 289 грн.
«Найбільше розчарування з YouTube пов’язані саме з технічними моментами. Іноді у мене не працює звук, хоча я купив мікрофон. Або не таке світло, і гарне відео за змістом має такий собі вигляд. Розумієш, що зробив дуже якісну роботу, пропрацював матеріал, виклав усе з точки зору фінансів, але через те, що картинка не дуже, відео набирає менше переглядів»
3. Програмне забезпечення для монтажу
Є дві найпопулярніші програми, в яких монтуються відео:
-
Adobe Premiere Pro CC. Річна підписка коштує 287,86 дол. (10 тис. 634 грн станом на 12 червня);
-
Sony Vegas Pro. Ліцензія обійдеться у 22 тис. грн.
Також існує безкоштовне ПЗ для відеомонтажу. Наведемо декілька прикладів:
-
VSDC;
-
Kdenlive;
-
Avid Media Composer First (має доволі обмежений функціонал);
-
Openshot;
-
Clipchamp (хмарний редактор, який входить до складу Microsoft).
За умови, що у вас є комп’ютер або ноутбук, які тягнуть відеомонтаж, і смартфон останніх 3-5 років випуску, цього набору вистачить для блогінгу.
На початковому етапі немає сенсу вкладатися в коштовні камери, світлові прилади чи іншу професійну техніку. Це варто робити лише в разі, якщо ви 100% хочете пов’язати своє життя з виготовленням відеоконтенту.
Зрештою на тому ж таки YouTube є багато оглядів бюджетної техніки для відеоблогінгу.
Як просувати свій YouTube канал
Насамперед потрібно робити якісний контент. І під якістю ми маємо зараз на увазі не технічну сторону питання, а творчу – продумайте концепцію вашого каналу, ретельно готуйте сценарій до кожного відео, намагайтесь надати глядачам унікальну інформацію. Тоді є шанс, що вас помітять, підписуватимуться і радитимуть іншим.
Сидіти й очікувати на популярність не варто, у питанні просування YouTube каналу потрібно обіймати проактивну позицію і працювати над цим.
«За майже три роки ми тільки двічі змінювали графік. Перший раз, коли вводили формат «10 запитань» і нещодавно пересунули вихід наших «форматних» відео середами. Увесь час вони виходили о 16:00, тепер – о 20:00 (саме завдяки статистиці). А все інше постійно змінюється – без цього неможливо розвиватися. Ми й підходи до написання сценаріїв змінюємо, тексти описів, назв, прев’ю – підхід до створення всього цього часом змінюється»
«Є різні види контенту: короткі відео, середні відео, довгі відео, є актуальні відео, є відео, що дивитимуться вічно. Ми зосередилися на довгих до години відео, які постійно дивитимуться і рухаємося так уже рік. Зараз додаємо більше дизайну, моушену, вдосконалюємо контент. Колись ми вважали, що 20-30 тис. переглядів за відео – це круто. Зараз у нас до 150 тис. просте відео «залітає»
засновник просвітницької ініціативи «Останній капіталіст» Валентин Краснопьоров
Не забувайте використовувати анотації до відео. Тут можна вказати короткий опис ролика, залишити заклик підписатися на канал, а також залишити посилання на попередні відео, які відповідають тематиці випуску.
У самому відео закликайте глядачів підписуватися на канал, тиснути вподобайки та дзвіночок. Це можна зробити прямо «в лоб», а можна якось творчо обіграти, що збільшить шанс на підписку.
Співпрацюйте з іншими блогерами та YouTube-проєктами: робіть спільні знімання, домовляйтесь про рекламу на умовах бартеру.
Також не женіться за кількістю відео. Варто зробити вибір на користь якості відеороликів, а не на їхню кількість. Але й регулярність виходу відео не менш важлива. Тут потрібно знайти баланс. Оптимальний варіант – випускати одне нове відео раз на тиждень-два.
«Блогерство зараз для мене – основна та повноцінна робота з усіма вихідними даними. Тобто поверхнево до YouTube блогерства ставитись не можна. Регулярне створення контенту є непростим заняттям. Особливо враховуючи нішу, в якій я виходжу»
інвестиційний радник, адвокат і партнер юридичної компанії KFN Мирослав Король,
який веде канал
Заробляти гроші на відео в YouTube цілком реально. Головне – знайти свою нішу й аудиторію, а також робити цікавий і якісний контент. Цього можна досягти з мінімальними витратами. Найбільше, що доведеться інвестувати в канал – час. Окрім того, не варто очікувати моментальних прибутків після першого ж опублікованого відео. Тут краще налаштуватися на тривалу працю.